fredag 4 december 2009

en skymt av spöken

god afton blogg! det lider lite bloggtorka här va och jag har egentligen varken tid eller lust till att blogga dessa dagar.
fast finns du inte på den världa vida webben så finns du inte alls och detta gör jag enbart för att hävda min existens, ok?

investerade in en fläkt idag, mest för att det blivit satans kallt här i norge och i detta gröna hus. först och främst ville jag ha en sådan där värmeboll som soffan hade när hon bodde på andra sidan floden men då värmebollar kostar skjortan i detta land så det bli en enkel gammal vanlig tråkfläkt istället. tråkfläkten var nog verkligen bra för i samma stund som jag pluggade in sladden sa hela huset poff och blev kolsvart. nu har jag bytt säkring och borstat mina tänder och eftersom jag arbetar åttio timmar denna vecka så ska jag nog sova om en stund men så tänker jag att jag kanske ändå borde berätta att jag sagt upp huset nu och vigdis tog det hela med ro och om 26 dagar flyttar jag faktiskt till bergen. jahapp!

1 kommentar: