torsdag 28 februari 2008

tvillingar och bettapet

idag stod jag och tänkte på ett på ett nytt oupptäckt spel. det skulle hetat bettapet och ha gått ut på att man ska snida ihop ett ord, som man sedan programmerar in i en sådan där atg-bank. direkt dragning och vinsterna skulle varit i jämförelse med trisslottens vinster. olika ord har olika vinstsummor och så finns det ett ord som miljonen gömmer sig bakom. eller så skulle det varit mixad direktdragning i tv. typ som keno fast bettapet. hmm, tanken är inte riktigt igenomarbetad men jag tror den är god. jag skulle absolut ha börjat betta på bettapet ifall jag varit spelmissbrukare och spelet funnits. kanske bör sälja min tanke till svenska spel när den är mer utveckad. vad sägs?

aja. idag hade jag 976 kronor för mycket i min kassa när uppräkningen var klar och omräknad för fjärde gången. vem kan ha missat att den fick 976 kronor för lite i växel? märklig människa iaf. synd var att de inte hamnade i min ägo, fast jag är iaf glad att jag inte gett ut för mycket i samma summa. igår hade jag 180 kronor för mycket. kanske jag blir aningens tossig av denna arbetshysteri eller så lyckas jag charma konsumenterna såpass mycket att de gett mig 180 + 976 i dricks..

en sak jag upptäckte idag är att jag är lite kär i ett artonårigt tvillingpar. jag har under en knappa månad trott att de båda tvillingarna var en och samma person, fast idag kom det fram annat. vem är jag då lite kär i? ena? båda?
weird. i skrivande stund hör jag ett gäng hysteriska ungdomar och ifall jag inte går och knoppar nu är nog chanserna till att jag blir lika kul, som dem, stora. eller så blir jag såhär rolig:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar