tisdag 27 juli 2010

fulväder och festivaldags

tjena blogg! jag är hemma i sverige. har gassat i solen/målat trapphus hela dagen och nu ska min frippa få bli fin innan jag går och knoppar, utsövd inför kommande bravander och upptåg.
var och köpte upp mig på bolaget för en timme sedan och imorgon ska vi bli fulla och dansa i regn till andreas tilliander.

många av mina vänner är så toffliga och tror sig vara för gamla för festivalarlivet. man ba whutt? själv har jag ett eget tremannatält, luftmadrass och sprillans ny sovsäck. jag kommer leva värsta lyxlivet alltså. dricka törley och röka cigaretter. stolar ska vi visst också ha med oss i år. pappa och hans böna kör hela vägen och nejnej nu kan jag inte klaga på någonting för jag är fri, har semester och ska få dansa konstant i fyra dagar. smhi varnar för regn men jag har snygga regnkläder och är glad åt att jag iaf inte ugglar i norge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar