måndag 5 juli 2010

bortflugen tid

hej blogg! vilket break, huh? jag har hunnit med en hel bunt somriga saker sedan vi sist såg. först och främst var det ju london.
trettio grader och en strålande sol. jag, emelie, lovis och ylva hängde omkring som vilda hundar och gjorde dumma grejer i varje gathörn. drack öl på dagen och hånglade med främlingar. london är förbaskat trevligt alltså, mycket trevligare nu än när jag bodde där! men så åkte man hem och fortsatte det medelmåttiga livet man lyckas knåpa ihop här i norge och jag ska faktiskt inte klaga.

jobbade hela förra veckan fram tills det blev lördag och då klackade jag och emelie på oss för dans på landmark. gick romantisk nattpromenad men en herre och nu väntas mig tre superintensiva veckor med dubbelt arbete fram tills jag tar semester och släpper mina tyglar igen. sommar sommar sommar. jag älskar när träden är gröna och fräknarna ploppar fram under ögonen.

kaffet kokar och jag börjar min vakt om en timme. vi ses igen. hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar