tisdag 5 juli 2011

hon blir aldrig gammal

hej bloggie och god morgon! tiden tickar ner och för varje dag som går har jag en dag mindre kvar här.
gulligaste krisse kommer och hälsar på mig på fredag och vi ska göra gosiga saker i en hel helg där jag ska försöka att glömma vad det här dåliga vädret heter. kanske krisse tar med sig solen och det blir fint så jag slipper gå med vinterjacka och 100 denier strumpbyxor mitt i högsommaren. ba håll tummarna.

lyssnar på vondelpark och dricker kaffe. ska spela ett parti yatzy mot mig själv innan det är dags för white strips och kläder.
de där white stripsen är som en liten god drog man vill slänga på tandraden hela tiden. ba bleka för glatta livet. ifall de funkar vet ingen men kul är dem i vilket fall. vondelpark var det. det skojigaste med låten jag under kommer posta är nog att jag nästan hör den vara gjord i garageband. hehe. härå:

1 kommentar:

  1. Upptäck Sveriges roligaste humorblogg. http://www.toaklotter.se

    SvaraRadera