måndag 4 juli 2011

rätt i råttan

hej blogg! jag och julia har varit och spelat biljard halva kvällen. jag vann fyra gånger utav sex och lever alltså fortfarande upp till min titel som "biljardkung". att det kan vara så kul med lite pinnar och krita och några bollar hade jag inte tänkt på innan jag och lovis stod där med get och köttbullar på buddys i texas. nu ska jag träna hårt och bli mästarnas mästare, det ni!
såg nån halvtaskig rulle som går under namnet "hanna" tidigare idag. den handlade om en brud som var supertränad inom våldsamma saker. tänkte att jag också ville vara supertränad inom det men jag antar att biljard är mer prestigefyllt så from. idag ska jag bli supertränad i biljard ja.

min säng har skrikit på mig sedan sexton.trettio och jag borde knyta mig inom nio minuter. imorgon är en ny dag och förhoppningsvis går vi och sätter några bollar då med. vem som helst får titta på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar