tisdag 18 oktober 2011

tillbaka till det vi kan

hej bloggen! fy satan så irriterad jag har varit på den nya layouten blogger.com har skaffat och enbart därför har jag inte skrivit på evigheter. lyckades trixa tillbaka till den gamla och voila, här har ni mig!
hur mår ni alla läsare? lever ni?
jag mår och jag lever. fikade med rebecka idag efter skolan och nu ikväll har jag gjort allt förutom min samhällskunskapsläxa. har legat och fnissat/gråtit ihop med douglas couplands "girlfriend in a coma" och funderar på att deppa lite över tragiken han beskriver så väl alternativt kanske ta en liten promenad och pigga upp mig själv med nån gammal fräsig jogging-dänga.

efter att ha sett filmen "on the edge" med cillian murphy i huvudrollen har jag kommit på att du ju är på irland jag ska studera engelska i ett år. filmen var förvisso mörk och tragisk och irland kanske inte visades från sin bästa sida just där men jag har ändå blivit taggad. glemme vill haka på och vem vet, är det i dublin vi spenderar nästa höst?

nej ni, jag drar ut och går. ger er youth lagoon som avslut på kvällen. det är ju höst ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar