fredag 21 oktober 2011

fast det är ju fredag

tjena! craft spells igår var sådär asbra men ojojoj vad små killarna är! här har jag föreställt mig män i 25-års åldern och vad möts man av? jo, fyra trallande artonåringar! vad händer med att kidsen tar över världen? tog jag över världen när jag var arton kanske? skulle inte tro så. synd för mig.

lyckades nästan ta mig i tid till skolan imorse och knöcklade mig igenom dagen utan hinder. traskade av en slump förbi pappa och bjöds på mat och bak och ett tjusigt nagellack och fyra filmer. sedan fick jag låna en cykel! min egna cykel sjunger på sista versen och verkar lida av någon kronisk lungsjukdom så det här kom ju som från ovan. lånecykeln var snabb men på tok för stor för lilla mig så imorgon ska jag sänka sadel förutom att plugga, spackla och måla. sedan ska jag cykla. överallt ska jag cykla. kanske tom. till skolan på måndag! kul för mig.

eftersom det är fredag och alla grannar har fest hade jag tänkt att sitta uppe och kolla på my blueberry nights i protest. man vill ju inte verka torr. har ingen aning om vad my blueberry nights är för film förutom att jude law och den där portman spelar i den. när man som singel spenderar fredagkvällen i soffan får man helt enkelt nöja sig med att dreggla över filmstjärnor och så är det med det. gunatt ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar