lördag 31 mars 2012

djurliv är bra liv

hej bloggen! lördagar kanske är min otursdag. förra veckan var det kokande vatten, denna vecka börjar jag lördagen med att trampa in en sticka i min fot. hurra!! så, varför är jag uppe med tuppen? jo, jag ska skriva högskoleprov.

träffade olivia igår och vi drog och köpte en cykel till henne. därefter en öl i solen innan jag slutligen cyklade hem från skola och vad jag nu sysslat med. den är sista mars idag och våren blir snart sommar och sommarn kommer springa och förhoppningsvis kommer jag in på högskolan och kan utbilda mig och få jobb och börja tjäna pengar som inte är hopknåpade ifrån enbart extrajobb och csn-lån. det låter fint som snus va.

zola jesus var sådär skitbra och jag var lite ovanför molnen och sedan tänkte jag att jag fortsätter jobba på att bli en bättre människa och struntar i om folk tycker jag är knäpp eller lite speciell då jag förmodligen ändå gör mer gott än dem. vad jag svamlar men jo, shearwaters nya skiva har kommit upp på spotten och var gång sådant sker blir jag lite förvirrad. ni hittar animal joy här, ger er även ett litet smakprov via youtube. ba njut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar