söndag 21 oktober 2012

med harry som sällskap

god morgon bloggen! bakfyllan från fredagen har ännu inte helt lossat och trots att jag spenderat det senaste dygnet i min säng så sitter huvudvärken där den ska.
jag blir så fruktansvärt bakfull nu för tiden, kan det vara ett tecken på att ålderdomen kommer krypandes? förmodligen.

låg som sagt i sängen hela dagen igår. tillsammans med harry potter. lille harry alltså, han är så modig och nobel. eh. plöjde igenom de tre första filmerna och tänker att jag ska fortsätta med nummer fyra när mörkret utomhus börjat falla.

har börjat med ansökningarna till skolorna i amerikatt och svär över att det är så fruktansvärt meckigt. det känns som att de vill att jag ska skicka in en hel roman i antagningsprov. jag kan inte skriva en roman, ännu. det är ju därför jag vill plugga? flä, jag blir så frustrerad.

veckan efter nästa börjar vi spela in kortfilm och sedan ja, sedan är det november. då ska jag skriva engelskaprov. hepp! här får ni daughn gibson som kaka på moset. hejrå!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar