torsdag 10 oktober 2013

så jag slänger in en till

alltså bloggie, vad hände? vi uppnår ett nytt low tillsammans i och med att jag ju aldrig bloggar nuförtiden. ser tillbaka på alla de där åren då du och jag levde i harmoni tillsammans. hur ska jag kunna minnas om fem år ifall jag inte har någonting nerskrivet? katastrof.

såååå, idag ska jag: sticka på halsduken, lyssna på musik, åka till jobbet, jobba (bygga halloween-kostymer) och efter det åker jag hem och lägger mig i sängen ända fram tills jag ska göra precis samma sak igen plus bli full. kul va?

jag såg honom förresten igår. han cyklade förbi och såg ut som en vissen blomma. en gång brukade hans ögon vara lysiga och fina och han såg ut som en ståtlig typ lönn. (fan vad sjukt, jag ba "åh jag var kär i ett träd") hursom, vi ville spendera varje vaken sekund med varandra. antar att vi fortfarande vill det men en annan deprimerad ung kvinna stod visst emellan och där tog sagan slut. en gång bröt vi oss in i ett övergivet hus och det är det läskigaste/häftigaste jag gjort. trodde enhörningar skulle komma upp ur hålen ur marken och jag kunde höra hur näcken satt med sin fiolin och spelade bellman-visor i vattenpölarna som hade uppstått efter regn och läckande tak. jo.

kan tänka mig att det blir en del ältande här framöver men ja, glimten i ögat har jag kvar så oroa er inte. puss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar