tisdag 5 januari 2016

bara the beatles och ingenting annat

hej bloggen. jag sitter hemma och lyssnar på the beatles och försöker förmå mig att söka det där utbildningsstipendiet som jag borde söka. det går sådär. jag föredrar att ba njuta i soffan ihop med varma sockor och cigaretter.

min mamma var ett super-fan av the beatles och nu sådär när jag börjat närma mig min ålders höst har jag insett att jag går i hennes fotspår och att the beatles faktiskt är mitt bästa band någonsin." a day in the life" kan nog vara kanske världens bästa låt ihop med "i've just seen a face", "don't let me down", "yesterday", "let it be", "norwegian woods" och "strawberry fields forever" och och och och och.. alltså, jag vet INGET band utom the beatles som skrivit och komponerat så många bra låtar som dem gjorde. att the beatles nu finns på spotify är nog det bästa som hände år 2015. okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar