söndag 5 februari 2017

dem faller, men vi är inte förlorade helt än

hej bloggy! det är lördag i paris och nakenmannen är här och hälsar på. vi var på technofest igår var lindstrøm spelade och vi dansade in i småtimmarna. egentligen dansade vi väl inte supermycket, inte jag och nakenmannen iaf. han gick upp till klubben ovanför samtidigt som jag hängde omkring med fransmän, tog foton i en fotoautomat och propagerade för det nya feministiska partiet jag har i avsikt att starta här i frankrike. det är sant, jag tänker starta ett politiskt parti och om kanske 20-25 år så satsar jag på att bli frankrikes premiärminister. som jag sa till den hemlöse mannen som fick min halsduk; jag ska förändra världen. (till det bättre!)

jag känner så mycket här i paris. jag lever när jag är här. jag älskar allt och ingenting och det är underbart. jag är verkligen hemma.

william onyeabor gick bor tidigare i januari. hans stjärna lyser starkt på himlen ikväll och till denna låt vill jag spendera mitt liv idag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar