söndag 22 april 2018

med en frisk bris

hej bloggen! det är söndagseftermiddag och ligger i parken och solar/arbetar. är aningens bakfull efter gårdagens utomhusfest i pantin var det spelades pingpong och fiskades fiskdamm helt till midnatt då jag åkte och träffade min karl hemma på min trappa var han satt och väntade på mig. fick en flygbiljett tur/retur till stockholm i present av nyss nämnda person och nästa helg åker jag alltså dit en kort sväng. det var nu snart tre år sedan jag sist var i sverrans hufvudstad så det ska verkligen bli fint att få njuta av en liten långhelg ihop med familj och vänner. fram tills dess tänkte jag spela kubb i parken och njuta av den tidiga sommaren som förskönar denna fantastiska stad ytterligare. mitt öga har varit extra trilskit denna vecka trots att solen ju ska bota eksem. när ska det någonsin bli bra? flä. aja, här en mount kimbie tills nästa gång! kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar