tisdag 3 augusti 2021

nuet

oj halloj bloggy, det var inte igår! puh, har verkligen ett helt år hunnit passera sedan jag sist skrev här? det verkar inte bättre än så. det är så mycket som hänt sedan sist och jag önskar att dela med mig av allt, men först tänkte jag dock blicka framåt. ikväll serverar jag drinkar på misirlou bar i prenzi för att sedan göra mig redo för morgondagen då jag åker till bianca i polen. hurra! som jag är värdig denna tvådagarssemester coming up! jag ska få träffa min älskade vän havet för första gången på snart ett och ett halvt år. känner mig blödig och sentimental, priviligerad menutan skam. dags att rädda världen kompisar. jag förtjänar att återhämta mig vid havet en kort sväng. vi ska förresten spela in en kort pilot för den klimataktion/short doku jag jobbar med och tänkte pitcha för SVT på söndag. big things happening! jag ser fram emot att se pengar rulla in så att vi sen ba kan go all in rädda planeten-mode. jag förresten blivit förälskad, i en mystisk man som har ett namn som börjar på m. mer än så säger jag inte för stunden. dock är jag pepp, på allt där livet har att erbjuda. mmm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar