torsdag 17 april 2008

svaret

okej, veckans ord har suttit på kylskåpet i tre veckor och de enda ordet jag faktiskt lyckas träffa rätt på är abysmal, postpone och miscellaneous. antingen har jag blivit värdelös på engelska eller så har jag glömt bort hur man lagrar information i hjärnan.

värdelös dag idag. solen skiner, jag försov mig och har dessutom fått en medhjälpare på min avdelning. det sista jag behöver är en medhjälpare! jag har sedan dag ett haft allt under kontroll och sköter dessutom mina arbetsuppgifter med sådan inlevelse och passion (eh) att jag inte förtjänar att behöva dela med mig av mina ynka sysslor. nu ska jag och "kollegan" samsas om mitt arbete och dessutom har jag fått uppdraget att nu skola min assistent också!! jag menar, är detta inte lite väl fräckt? jag som är emot tanken på extrahjälp får uppdraget att lära upp nykomlingen! fick visioner om hur mitt avskedstal skulle hållas fast jag antar att detta får vänta ett tag. orkar inte tjafsa riktigt ännu, men efter min hemresa tänker jag ta tag i saken ifall inte dagens läge skulle ändrats tills dess.

aja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar