fredag 20 november 2009

svinsjuka

hej blogg! jag har varit passiv som satan här den senaste veckan. mest för att jag jobbat som en jäkla idiot men också för att dexter varit på besök. vi har sprungit runt fulla som fan, sett john olav nilsen och gjengen spela på folken (vad är grejen med bongotrumkillen?) och sedan blev jag sjuk innan jag ens hann säga nationalencyklopedi.
då mina sjukdomssymtom stämmer överens med svininfluensa tog jag det säkra före det osäkra och nu knaprar jag alltså tamiflu. fan vad rädd jag är för att vakna upp med mina lungor fulla av vatten samtidigt som jag känner hur syret håller på att ta slut och man ba tjarå livet, hej döden! jag vill verkligen verkligen inte dö svininfluensedöden alltså. snälla gud eller du fagra högre makt, gör så att jag överlever detta!

kontaktannonsen jag tidigare nämt här i bloggen behövdes föresten aldrig skrivas för nu har jag funnit en man jag kan dejta lite smått fram tills dagen jag far till bergen. det är mysigt och lite pirrigt och ganska så skoj över lag.
sen ramlade jag rätt in i denna låt som får mig att tänka lite på någon jag träffade en gång för länge sedan som jag dessutom drömde om igår när jag tog mig en eftermiddagssömn. här är låten, grizzly bear och hole har coverat snitsigt men originalet är alltid originalet så det är den som bjuds denna afton:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar