torsdag 24 juni 2010

som resten inte hade gjort

hej blogg. sitter och lyssnar på det senaste heta tipset, ett band som vill kalla sig geographer.
det låter precis som 2010 låter i mina illusioner (alltså typ som alla band låter i dessa dagar).
funderar på om det inte vore klokt att börja med packning och hårfärgning och sömn och hela faderittan eftersom jag ju åker till london imorgon (!) men just nu vill jag bara röka och musika och beskåda lugnet i min boning och här bortprioriteras istället bestyr och måsten för stunden.

har gått och kärat ner mig i damien kulash från ok go igen. han är nästan på pricken lik cillian murphy, fast yngre och spänstigare och med en gul sparkdräkt. näste man jag blir ihop med ska vara ung, spänstig och lång, som damien. den gula sparkdräkten är inte überviktig men hade klart varit ett plus. någon?

yadayadayada. svenska björnstammens ep ligger uppe på spotify nu. trilla in, dra dig en dansmusik och njut av denna regniga sommar. i london är det sol. vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar