lördag 24 september 2011

i-landsproblemen som är de strörsta

hej bloggen! vilken trevlig kväll jag haft! haffades av julia utanför monki då jag var klar på arbetet och därefter blev det trappöl och frusna tår med weekday-kidsen. eftersom vädret är otroligt ostabilt så hade jag på mig vinterjackan och var gosig ända in i benmärgen. kul för mig. synd för de andras tår.

trapp-öl blev krog-öl och krog-öl betyder sällskap. så vi sällskapade!
ojoj vad vi sällskapade! jo, fram tills det kom två blonda tjejer som påstod det vara okvinnligt att bajsa. "jaha" svarade jag och då tyckte de att jag hellre borde hymla med mänskliga behov eftersom det är "onödigt att utmärka sig".
trodde för en sekund att jag skulle kräkas i munnen eller bli berättigad ett gott skratt men nej, brudarna hävdade att jag var "okvinnlig" om jag "bajsade utan skam" och jag fick snopp mellan benen och manlig röst istället.
fint, tänker jag. och skönt. skönt att jag aldrig kommer bli en sån brud. hellre hade jag faktiskt ätit mitt "skämmiga bajs" men det är ju en annan story. tjupp!

1 kommentar:

  1. HAHA! Vilka förstoppningsproblem de måste ha, eftersom de antagligen går och håller sig hela tiden. Som en kompis till Nelly sa en gång, som alltid ville vara värst med allt: "alltså jag bajsar typ aldrig, jag bajsar kanske max en gång i veckan". Låter ju sunt.

    SvaraRadera