lördag 3 september 2011

när kroppen gör ont

hej blogg! jag tror sensommarkräksjukan har drabbat mig. jag mår så fruktansvärt illa och har gjort det sedan tidigt igår.
hade sett fram emot en helg då jag skulle njuta solsken på min cykel men så blev det inte.
istället lyssnar jag på musik och försöker klura ut hur jag ska sitta för att min kropp inte ska göra ont. ännu har jag inte löst gåtan för nu gör det ont hur jag än sitter/står/ligger. synd för mig.

the drums är på g med ett nytt album som man får streama på nytimes.com om man vill. jag har inte låtit mig imponeras ännu men antar att den tiden kommer också. istället lyssnar jag på en liten playlist på repeat och här får ni, som vill ha lite fräsiga tips, någonting att sätta tänderna i. jao jao.





1 kommentar:

  1. Skriv mer! Jag vill höra mer om ditt Malmöliv ju!

    SvaraRadera