torsdag 22 september 2011

ojojoj ajajaj

hej bloggen! jag har nog blivit sjuk igen. har legat orkeslös i sängen hela dagen efter att skolan tog slut.
orkade mig upp för att titta på debatten på svt men den var hujeda mig det sämsta jag hört. håkan nesser och nån fladdrig resensent från norrlands tanttidning satt och muckade om huruvida ocoolt/coolt det var av håkan nesser att svara på hennes sågning. sedan hoppade kärringen från expressen in och hon ville bara bråka med nesser vad som än sades och sedan var thomas bodstöm mesig eller vad han nu var för att han inte kunde hantera personangreppen i recensioner skrivna om hans bok yadayadayada. vill egentligen inte ens skriva om hur världelös debatten var men jag antar att detta är mitt sätt att hantera besvikelsen över hur dåligt detta program kan vara av och till.

nu lyssnar jag på zola jesus nya platta som länkats av the guardian. ojojoj vad bra det är. jag får fjärilar i magen och fnitter i fingrarna. om ni vill lyssna kan ni göra det HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar