onsdag 2 maj 2012

lilla livet traskar på

god morgon bloggen! jag sitter och dricker kaffe och väntar på att mina ägg ska koka klart. när jag skriver mina ägg så menar jag såklart ägg som en höna har lagt och som jag sedan köpt vilket har gjort dem till mina. annat hade varit olämpligt.

valborg var sådär sjukt bra. pillan kom hit och vi skrattade och hade det mysigt. åh. utöver det klarade jag fan i mig min jävla svenska a kurs! jag känner mig som världens bästa typ. panikläste alla böcker en kvart innan provet skulle äga rum och sedan ba satte jag den som ett skott!

om prick fyra veckor så vaknar jag i barcelona och går ut på någon terass och dricker en iskaffe med mina käraste flickor i världen. fan vad jag vill att hela bunten ska bo här alltså. livet är så sorgligt och orättvist när man inte får vara med alla dem man vill på samma gång.

jag har föresten anmält mig till malmös öppna pingismästerskap och nu ska jag strax lägga mig i hårdträning. jag vill vinna alltså. yes yes. giver er en blonde redhead att börja dagen med. m-m-mm!




1 kommentar:

  1. Åh vad fint allting låter! Jag kom just hem från Berlin. Hade bästa helgen! Så kul om Zetterman-semestern blir av där i sommar. PUSS!

    SvaraRadera