onsdag 20 juni 2012

då den du hatar fortsätter förstöra

god morgon bloggen! hade först försökt tänkt att återberätta ett skämt jag, allison, amy och ida körde konstant med på primavera, men jag vet inte om det går att förmedla så här i efterhand. jag nämnde i ett tidigare inlägg att black lips är mitt värsta band och hur som helst handlade skämtet alltså om black lips och om hur de står till ansvar för allt ont i hela världen. allt är deras fel och de gick över en gräns där i barcelona typ. "bara för att en tjej har kort kjol så betyder det inte att hon vill.. lyssna på black lips", "vi sa nej men de slutade aldrig spela".

ah, där har ni en hint. vi drog skämtet ganska långt och hade enormt kul åt hur onda black lips faktiskt är och då vi med exhalterad fasa upptäckte att de faktiskt spelade på festivalen hela fyra gånger så kändes det plötsligt också befogat att hata dem för den själsliga våldtäkt de utsatt oss för. så, till min poäng med detta inlägg.. igår sorterade jag i min skivsamling, och vad hittar jag? EN SKIVA MED BLACK LIPS!

jag blev så himla arg. och besviken. och typ rädd. de bär ju ansvaret för allas sorger inklusive min så jag tvekar inte en sekund på att det är denna skiva som vållat mig otur i alla dessa år. idag ska jag bränna skivan och sedan ska jag kasta den åt helvetet, där den hör hemma. bara så ni vet. nu ska jag dock dricka klart mitt kaffe, röka en till cigg och hoppa in i duschen innan jobbet kallar. jag lever och knegar på. det går sakta men säkert. hejrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar