torsdag 7 juni 2012

som vi flöt förbi

hej bloggen! jag är hemma igen från barcelona och primavera. vilken tid jag hade! såg the cure, chromatics, jeff mangum (!), grimes, the weeknd, asap rocky, beirut, beach house, the xx, benga, jamie xx, m83, the cure, yann tiersen, beach fossils, kings of convenience och justice. och black lips. två gånger. black lips är mitt värsta band och ändå såg vi dem två gånger under loppet av veckan. två liksom?

och. nu är jag alltså hemma igen. jag vill inte vara hemma. tomheten har slutit sig som en stor, tjock hinna runt min arma kropp och jag känner mig mest ensam och liten. varför drabbas man alltid av typ "postfestival-ångest"? jag har inte kunnat sova sedan jag kom hit och jag orkar heller inte äta mat eller duscha. typ.

utöver allt dåligt och bra så vill jag säga att jag är färdig med gymnasiet nu. jag har alltså tagit studenten, sju år efter alla i min årskull. HURRA! och bästa omdöme fick jag också. den ni, det gick på ett år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar