måndag 31 december 2012

årskrönikan

tjena bloggen. nu är det nyårsafton och grejer. 2012 gick så sjukt jäkla snabbt. vi började året på en parkering i folkets park och tillsammans med lisanja, lovis, emil, pillan, rebbis, celia och allison skålades det för framtid och framgång. vad hände under året då? jo, det ska jag berätta!

i januari började jag jobba på melvins för att sedan fylla tjugofem. firade av bara fan och upptäckte att jag ännu inte fått rynkor. tur för mig. den första februari slutade jag röka. lyssnade på "i will always love you" och grät över mina förlorade vänner, cigaretterna. slutandet pågick under en månad innan jag hade hunnit bli galen och grå så jag började igen. det var nog lika bra. mars minns jag faktiskt inte alls. jag lyssnade nog mest på beach house och pluggade då. april är lika lummigt, felicia fyllde ett år som död och björnstammen kom hit typ-och att våren tågade in i livet igen, resten är en dimma. i maj kom aina hit och vi gjorde hyss fram tills jag åkte till barcelona och primavera sound. såg jeff mangum och grät floder. träffade britten och blev kär innan jag åkte hem igen. cecilie kom och hälsade på och vi gjorde hyss fram tills jag och seydis åkte till berlin i juli. sedan kom britten hit och jag var kär igen.
sommaren flög förbi och jag hängde omkring med pillan, emil och seydis innan lovis och lisanja kom och hälsade på. i september började jag på universitetet och sedan dess har jag pluggat typ. råkade crasha min cykel och blev medvetslös med ett 6 cm hål i skallen vilket resulterade i att jag hamnade på akuten en sväng i november. gjorde klart filmen tillsammans med ett grymt gäng och sedan sökte jag till nyu. tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar