tisdag 26 maj 2015

rastlösheten rinner i blodet

hej igen bloggen! jag är rastlös och stressad men förmår mig inte till att göra annat än detta maniska bloggande. en hög med kläder barrikaderar mitt lilla golv och kanske borde jag slänga in högen i garderoben innan avfärd klockan elva. ja jo mm. har packat ner pingpong-racket och boll för tanken är att vi ska spela pingpong samma sekund som jag landar. jag älskar pingpong, har jag sagt det tidigare? pillan och jag har också snackat om att faktiskt göra lite musik för niels angels och därför är även midi-keyboarden och ett munspel nerstuffat i mitt bagage. av någon anledning känner jag mig lite... sorgsen? egentligen är jag ju superglad just idag men kanske har jag en melankolisk touch rinnande i mitt blod för att jag lyssnar på folkal point och inte riktigt vet hur jag ska driva tiden.

detta är hursomhaver det finaste jag hört idag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar