fredag 9 december 2016

i nattmössan

ni får en låt till, bara för att jag är så snäll och grace slick (och the great society) är så bra. ska strax gå och knoppa men drömmer mig bort till det som väntar mig efter årsskiftet. nästa år fyller jag trettio (!) och nästa år ska jag återvända till staden där romantiken fortfarande lever. där ska jag träffa mitt nya livs stora kärlek. han är fransk och har mörkt lockigt hår. vi ska ha ett piano hemma som jag en dag bestämmer mig för att måla vitt. mitt nya livs stora kärlek, den franske mannen med mörkt, lockigt hår älskar resultatet av mitt målande och han älskar också grace slick och denna låt. mest av allt älskar han nog mig dock. och jag älskar såklart honom. vi kommer leva lyckliga tillsammans helt tills vi inte längre är lyckliga tillsammans och då ska vi istället fortsätta älska varandra men leva lyckliga på skilda vägar. mmm. mitt nya livs stora kärlek är precis som mig fast lite bättre. eh.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar