tisdag 10 januari 2017

med kurt vonneguts apor

hej bloggen! jag ligger i soffan på storsvängen i norrköping och lyssnar på malatu astatke samtidigt som jag läser kurt vonnegut och welcome to the monkey house. vilken musik, vilken bok, vilka män!
kom tillbaka hit i lördags efter en vecka i malmö var jag fick träffa många av dem jag håller kär och dansa iväg 2016.

imorgon ska jag på någon slags dejt och veckan därpå åker jag till stockholm för att säga hejdå till sverige och min sista vecka som tjugo-nånting. jag har hög tro på 2017 måste jag säga. och, jag börjar faktiskt se fram emot att snart vara trettio. jodå, det här blir bra. innan jag tar mig i kragen för den där årskrönikan ska jag runda av för kvällen och jag ger er denna ljuvliga pärla att sova till. kram då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar