måndag 29 oktober 2007

tankar och funderingar

i normala fall bildar min hjarna automatiskt meningar i huvudet varje gang jag loggar in pa blogger.
visioner brukar allt som oftast pa nagot satt uppenbara sig och jag ser handlingen vara nedskriven langt innan jag paborjat mitt inlagg.

nufortiden star det still.
min hjarna ar lika dod som en sonderslagen mygga.
samma sak hander nar vi gar ut pa krogen. jag brukar vara partyprisse nr 1 och svanger garna runt med fossingarna pa dansgolvet. de tre senaste gangerna jag varit pa klubb har jag vant eller velat vanda safort jag kommit innanfor dorren.
nagonting distraherar mig och jag kan inte gora nagonting ratt nufortiden.

jag vill kunna uppdatera min blogg och skriva om intressanta/ointressanta saker fast nej, det star still.
jag maste sluta har for jag kommer inte langre an hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar