onsdag 16 juli 2008

saker som sker

fortfarande stark i nevvan. kareoke i mandags och igar var vi och sag tva band lira i brooklyn (mattea baim och jana hunter, look it up!). anthony and the johnson var dar och blickade! da jag vet att anthony ar alexandras mammas storsta idol var jag snall och bad honom skriva en liten halsning till henne, vilket han gjorde med gladje. jag kanner mig som en bra manniska.

sen vidare till klubb i vara kvarter och nu ar jag alltsa bakis igen. idag ska vi mest glida omkring och softa dagen for att senare palla med kvallen och dess bravader. har en kopt biljett till ani difranco och kimya dawson som lirar har och jag tror det blir grymt. kimya dawson ar en sadan dar manniska som fascinerar mig nagot enormt och denna afton blir nog manga ganger minnesvard. utover det har jag ett gang amerikanska beundrare som mailar mig och erbjuder sig att visa stadens guldkorn. har noll koll pa vilka dessa herrar ar men ja, varfor inte?

sedan kan jag beratta att jag redan hunnit kopa atta par skor och en massa klanningar osv och jag haller fast vid att lycka sitter i saker. aja, vet inte om jag kan skriva sa mycket mer. new york ar alla tiders stad och man maste se detta med egna ogon for att kunna forsta det!

2 kommentarer:

  1. Så härligt att få resa till New York! jag är avis! ;-)

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul det låter!! Kimya Dawson skulle jag också verkligen vilja se. Och massa skor och klänningar låter inte helt fel...

    SvaraRadera