onsdag 2 juli 2008

nedtaggad

igår serverade jag de mest otrevliga och elaka människor jag mött på mycket länge. de förolämpade mig på alla möjliga sätt och gjorde öppet narr av mig och min nationalitet utan att ens skämmas ett litet uns. att dessa sex medelålders herrar dessutom är viktiga klienter till phileas fogg gör saken ännu mer galen. vem går på restaurang för att förnedra en servitris som varken missköter sin goda attityd eller service? tillslut gick de så långt i sina trakasserier att jag, med tårar i ögonen, sa att jag inte vill ha dem som gäster längre och att en annan servitris skulle ta över för mig. idioter alltså! 300 kronor i dricks fick jag av dem för två timmars terror, men nästa gång de är gäster vid mitt bord existerar inte.

hur som helst, gårdagen är nästan glömd. jag har lyssnat på the streets hela dagen i samband med smörande etc. och jag tänkte nu göra malin sällskap vid badedammen där picnicfilten är uppbunkrad och solen strålande. på söndag åker jag från norge och med mike skinner vill jag få hundra barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar