lördag 26 juli 2008

den vardagliga verkligheten

jaha. så var man alltså hemma igen efter två helt underbara veckor i de förenta staterna.
new york var så extremt bra, coolt, häftigt och grymt! jag har sett så många coola saker, träffat grymma människor och utöver det glidit omkring som på ett bananskal. återbesök innan året är slut kan räknas med!

till nuet. jag surfar loss på min sprillans macbook och laddar inför rom och italien som istället blir verklighet imorgon.
jag ska se leonard cohen liksom. är inte det helt sjukt? jo! sen kan jag tipsa om douglas couplands bok jpod! du kommer dö bitter ifall du inte läser den! nu till tvätthängning och därefter krubb. jag har ätit en sked fil från norrland och en knäckis på hela dagen och är i skrivande stund lika svag som jag är snygg (eh as!) hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar