torsdag 24 februari 2011

darriga armar och skakiga ben

hej blogg! idag tog jag, bullan, per-ellef, emelie och tarkan oss ännu en flyttrunda.
tappert gick vi genom regn och blåst och trots att jag bar allt det lätta var jag den som tappade ståhejet vilket resulterade i att mina fina femtiotals-lådor höll på att gå i kras. nu är allting dock på plats och nästan helt så jag avnjuter en brinnande rökelse tillsammans med ett glas vin och the antlers. mulle vad mysigt det är här nu med alla mina söta möbler och den brinnande rökelsen. jag vill bara sitta uppe och stirra och lyssna och leva hela natten fast imorgon väntas jobb och nu kommer visst tjugoåringen hit också.

köpt min första krukväxt har jag också gjort. den är fin och bladig och liten och luktar ingenting alls.
bara därför ska jag ge er kärlekens tunga med eldkvarn. det passar väl fint sådär när vintern fortfarande ligger och lurar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar