lördag 12 februari 2011

spritt språngande besök

hej blogg! jag ligger i min säng och funderar på ifall jag skall bli full eller inte.
samtidigt som min kropp skriker efter vila så hoppar rastlösheten på en trampolin i min mage. ploink ploink!
igår så kom jag på att jag älskar bob hund. jag har aldrig tidigare ens tänkt tanken. men nu älskar jag dem.
vet inte hur många gånger jag har vägrat att se dem och nu undrar jag varför tvingade ingen mig?

på fredag kommer lisanja och anna till bergen. vi ska ligga i min säng och fnissa åt allt som är kul och vi ska härja på stan om natten. åh vad jag längtar! anna har fått en snilleblixt som går ut på att hon kanske vill flytta ut och då är alla mina sorger bortblåsta. huhu! anyway. kanske dags att styra upp lilla livet. vi hörs en annan gång.

1 kommentar: