tisdag 22 februari 2011

en utsvängd bralla förtjänar vi alla

hej bloggie! här sitter jag på min lunchrast och käkar avocado.
nu har jag flyttat och både frasse och anna var med och invigde den nya lägenheten.
allt och ingenting händer i mitt liv och just nu önskar jag mest att mars ska gå snabbt så att jag och dallan kan få sätta oss på ett plan till tokyo.

kan inte riktigt klura ut vad jag vill med mitt liv och därför blir jag passiv här i bloggen. jag menar, vad ska jag skriva om när jag inte vet vad jag ens vill skriva om?

funderar på att gå och bli sådär aktiv som folket det står om på aftonbladet.se.
som ulla som gick ner 45 kilo på två veckor, eller som nils som vann åttio miljarder på poker. ba göra någonting annat än att dricka alkohol och shoppa. träning och poker kanske är asskoj, vem vet?
bollywood-dans verkar fan också hett. ba simisimi snurr med foten simisimi rulla handen simisimi skaka på huvudet och sen ett hopp framåt och ett åt sidan.

1 kommentar:

  1. bollywood! har jag serri funderat på, haha. verkar asfett! se nångång en riktig bollywoodfilm, typ 3-4 timmar långa och bara massa färg å dans å tjääärlek.

    SvaraRadera