onsdag 23 mars 2011

fortsätt kasta dynga

hej blogg! jag blir så fruktansvärt arg och irriterad på alla jävla idioter som väljer att kasta bort sin vardag på någonting så dumt som knark. seriöst, vad är grejen? jag kan sympatisera med folk som väljer att någongång då och då festa till det med lite gräs efter en lång månad på jobbet. fine! men att snorta kola var jävla fredag eller röka hasch varenda jävla dag är fan inte acceptabelt.
tänker att jag egentligen inte borde ödsla min energi på att bli upprörd över den här jävla idiotin som folk i min omgivning väljer att hålla på med men samtidigt är det så satans svårt då jag faktiskt bryr mig om personerna i fråga. wä.

det bästa hade nog varit om jag helt enkelt valde att ta avstånd från alla knarkare jag känner. mina uppmaningar funkar oavsett inte längre och istället blir jag surhaggan som maler på som en annan morsa. att blunda är lätt och nu går jag och lägger mig.

1 kommentar: