torsdag 17 mars 2011

så himla ostor i japan

hej blogg! nu var det visst år och dar sedan sist. man kan säga att jag hunnit bli både miserabel och bitter sedan den fjärde mars.
"ojojoj" kanske ni tänker och ojojoj tänker jag med. japan drabbades av tidernas jordbävning vilket har resulterat i att jag tvingas stanna hemma och knega ihop med alla mina tappade visioner om en fin framtid.

tror inte ni kan förstå hur mycket jag faktiskt hade sett fram emot att få plocka körsbärsblommor i tokyos lunder med en flaska sake i handen, en bit sushi intryckt under överläppen och med en ny fräsig blåsa på min kropp. det känns extremt barnsligt och omoget att klaga över min egen situation när folk och land dör där nere men ja, jag är bitter, barnslig och omogen.

nu ska jag hälla salt i mina sår och slänga på någon skitdålig musik som får min huvudvärk att eskalera ytterligare. vi hörs i helvetet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar