tisdag 29 mars 2011

maniska måndagar är inget att hänga läpp över

hej bloggie! yes nu var biljetter till texas bokade och om lite dryga två månader så hoppar jag ensam på ett plan till amerikatt där både lovis och allison kommer vifta med flaggan! fan vad fett! har ännu inte bestämt hur vi senare skall ta oss till new york men jag antar att den biten löses bäst på plats och jag har ingen lust att stressa fram ett förhastat färdsätt.

har suttit och filat på min arbetsansökan till tjänsten som vickande butikschef på weekday i malmö och tillslut kan man säga att jag fick till den. nu får alla hålla tummarna för mig men om jag inte blir chef blir jag i vilket fall student och det redan till hösten. hepp! åh lilla malmö, vi kommer få det fint ihop!

råkade trilla in på svt och dokumentären om monty python. som barn hatade jag monty python och jag har fram till idag haft traumatiska minnen från spetälska i life of brian. nu insåg jag dock hur kul monty python faktiskt kan vara och kanske är det jag som går på dvd-jakt imorgon. lyssnar lite på blouse sådär innan natten ska få sluka mig och eftersom det är helt perfekt en regning måndagsnatt så delar jag med mig. fånga om ni kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar