fredag 1 april 2011

det våras för långhelg

hej bloggie! första april och den enda luringen jag lyckades med slutade som en succé!
ringde tarik imorse och sa att vaktmästaren ringt och meddelat att vi måste städa vår stökiga balkong innan fyra.
tror jag har tjatat om att den ska bli ren sedan dagen vi flyttade in men först nu blev det liv i luckan. hem kom jag och balkongen var städad. hit!

tog en cigg med pete doherty i onsdags och fick en puss på kinden. han hade varit här och spelat. "jaha" kanske ni tänker? och jaha tänker jag också. efter pussen blev vi dock lite ovänner och jag bed om ursäkt men det hela slutade i att han bad mig dra åt helvete. "jaha" kanske ni tänker? och jaha tänker jag också. så var det med det.

har, som rubriken även talar för, långhelg!! det måste varit år sedan och jag firar med öl och ny blus och sedan var det inte mer med det. vi ses! god helg!

1 kommentar:

  1. HAHA, fan vilket bra aprilskämt. det är ju faktiskt en riktigt bra grej, man hotas lite med fejk bara, asabra!

    SvaraRadera