fredag 29 april 2011

surfarvågor och en fest

hej bloggie! det verkar minsann som att jag är tillbaka. efter en intensiv vecka på jobb kom belöningen (som jag inte tänker berätta om fören det blivit verklighet) och nu har jag saker att fira. tidningen "SVA" hostar tillsammans med weekday fest och jag ska surpla gratisöl och mingla halva kvällen. vilken fest! den korta framtiden i bergen ser ljus ut och jag har massa att åstadkomma under mina sista månader här vilket känns både tryggt och spännande. jarå.

pratade med lasse och kan bara säga dig att fan, en dag är det du och jag som sitter där i tältet på reimersholme och brainstormar idéer till våra kommande självbiografier. det ska bli minst fem biografier var hade jag tänkt. 0-20, 21-30, 31-45, 46-50 och slutligen 51-... vem vill köpa? boken 0-20 kommer handla om massa pinsamma fyllor och korv vi aldrig lärde oss stoppa. 21-30 är ju nutid och den ska handla om nutiden. typ att mina tår är skrynkliga efter det ljumna badet jag nyss tog. vem vill köpa? det blir festligt! kommande biografier är kanske för tidiga att spekulera i men jag föreställer mig nån tågluff när jag är 72 och kanske nån indie-mansion liknande hugh hefners. heh. den som lever får se!

döden var det som bekant igår men nu är jag full av massa liv så det är bäst att jag tar tag i kvällen. inatt ska jag leva för både mig och felicia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar