torsdag 5 april 2012

du vackra, varma och magiska

god morgon bloggen! alltså, jag vet inte hur många gånger jag har nämnt att jag älskar min morgonstund här i bloggen. men vi kör igen, jag älskar morgonen! jag älskar att i lugn och ro få sitta och avnjuta mitt kaffe tillsammans med musik som gör mig glad! åh du ljuva morgonstund alltså!

solen skiner utanför och om inte allt för länge ska jag ta tag i lite städning och skolarbete innan jag ska cykla bort till jobbet och göra löv i latten. nöjesguiden har fest ikväll och det kan nog bli alla tiders om jag inte väljer att stanna hemma och göra nödvändigheter istället. med rökningen kan jag föresten säga att det gått käpprätt åt helvete. jag röker igen och det finns inga bra ursäkter till det. när september börjar ska jag ta nya tag igen och nästa år kommer jag träda in i som en rökfri människa. jo.

nu lassar jag pathos, som tagit sig in på listan över årets låtar och sedan får ni ha en fin dag! puss

1 kommentar: