söndag 8 april 2012

inställningar och nya utseenden

hej! okej, blogger har sådan där ny layout igen och jag fattar inte mycket. det är så himla störigt när saker moderniseras, livet är så mycket finare när allt är lite gammeldags. flä.

har kommit igång med projektarbetet nu och innan jag slänger in handduken för denna dag ska jag lyckas knåpa ihop en liten metod samt några rubriker och underrubriker. jag förstår inte varför jag väntar in i sista sekunden med att göra saker som är krångliga eller lite ångestladdade, det hade varit så enormt mycket enklare att ha kört igång på riktigt för typ två månader sedan. aja.

har också börjat planera sommaren tillsammans med nära och kära. berlin ligger på tapeten för hela syskonskaran med respektive och mig. man ba, vill ni gå på klubb så jag kan ragga? vet inte om jag ska försöka hitta en snubbe som eventuellt vill åka som min respektive eller om jag ska ta med mig typ bullan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar