torsdag 8 januari 2015

cocteau twins kommer kanske ridande som en prins

hej bloggie! jag försov mig till jobbet imorse då jag råkade vakna kvart i sexton och eftersom klockan var mer kväll än dag behövde jag inte jobba alls. oops. så, istället sitter jag och spelar gitarr då jag inte spekulerar i vilka band som kommer bli bokade till årets upplaga av primavera sound. en liten nervös tråd i mitt hjärta säger att cocteau twins äntligen slår slag i sin återförening och att dem även så beslutar sig för att ansluta sig till line-upen i barcelona. hallå, vet ni vad det eventuellt skulle betyda ifall mina aningar visar sig stämma? jo, det betyder att jag isåfall kommer se cocteau twins!!! OMG!!!  ja, nu ska jag inte dra förhastade slutsatser här men jag kan ju säga som så att jag håller tummarna va.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar