torsdag 7 april 2016

ett ständigt velande

hej bloggen! jag kan inte bestämma mig vad jag vill göra eller var jag vill vara i sommar. när möjligheterna blir för många tycks min hjärna gå annan väg än hjärtat och jag har precis bakat in mig i en limpa känns det som. min biljett till barcelona är sedan länge bokad och ojoj så jag ser fram emot primavera sound och att få träffa alla. speciellt linda och igges lilla lucy lou som ju kom till världen i söndags (!!!). jag älskar barcelona av hela mitt hjärta och hade inte haft någonting emot att hänga omkring där hela sommaren samtidigt så känns det som att jag vill spendera åtminstone en sommar här innan det är dags att flytta tillbaka till europa om ett år. så ja, hur gör jag? kanske kan en göra bägge delar en liten stund? för att ha råd med det måste jag dock skaffa ett jobb först. puh!

hursomhelst, allt löser sig och snart kommer väl poletten trilla ner och jag ba "aha såklart jag ska göra så!". hade min sista lektion filmestetik idag och vi avslutade med att se close encounters of the third kind. aliens alltså! tänk om en kunde få ansluta sig till dem och livet hade varit så mycket mer bekymmerslöst. nåja, jag ska faktiskt inte klaga. fick gästlista till aurora som spelar här nästa lördag och imorgon har jag en filmdejt med en man. sedan är det helg. här är är lämplig låt tills nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar