onsdag 19 september 2007

man tror man har allt

man bygger upp vad man tror ar varldens lyckligaste varelse. ett langt liv fyllt av fina poang ligger i ens hander. ingenting star i ens vag. man ar maktigast av de alla!
och da.. pang! pa bara nagra sekunder raserar allt och man gar fran sex till dod.

igar spelade jag rapid roll i princip hela dagen.
det ar ett skojsigt spel, inbyggt i min mobil och jag vill nastan pasta att jag ar beroende.
kom pa mig sjalv med att tanka det som star skrivet ovanstaende varje gang jag forlorar.
det later djupt och nastan lite filosofiskt. rapid roll ar varken djupt eller filosofiskt.

igar var jag barnvakt.
jag vet arligt talat inte varfor jag fortsatter med detta jobb.
jag tycker inte om barn. barn skriker och harjar och forstor mina nerver. barn ar elaka och slass. barn kan inte tanka.


sen drog jag och alexandra pa klubb som var okej. jag hade med mig ett apple i vaskan som jag mumsade pa nar det blev som trakigast pa baten.
idag ar jag galet bakis. har legat i min sang i princip hela dagen och bara skakat ihop med mina hjartklappningar. vissa har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar