fredag 14 september 2007

hem ljuva hem

efter tio dagar pa familjens baddsoffa ar det dags for mig att flytta tillbaka till min egna lya.
jag kan inte forklara med ord hur skont det ska bli.
privatlivet man forsoker ha krymper till storlek noll nar ens enda kyffe ar centralt placerat mellan ett piano och ett kok.
de dagar jag inte har jobbat och haft somn i sikte har jag vackts klockan sju av antingen brakande barn eller en jamande katt och detta tar pa krafterna kan jag lova.

en vecka av min skolgang har jag dessutom klarat av under min live-in tid och det enda jag ser fram emot nu ar en lugn helg med mig sjalv som enda sallskap.

1 kommentar:

  1. yes jag har bokat billen till parre nu! äntligen liksom! det ska bli så skoj att få träffa dig och att få uppleva parrepung irl! nice like vanilla ice! call me iveckan om det går! psuspuss

    SvaraRadera