fredag 21 september 2007

bibliotek eller flintastek

nu var det helg igen ja.
hockeyfrillan gar inte att undvika sa jag funderar pa att kopa nan snygg puck for att matcha mitt utseende med min stil en aningens. pucken kan fa agera lyckoamulett och sjalvforsvarsvapen samtidigt som det ar en snygg assecoar.
horde en gang for lange sedan att en kille fatt en puck i tinningen och dott. alltsa ar en puck lika effektiv som en pistol nar det galler sjalvforsvarsfronten. det finns sa manga slammiga man har sa det ar nog bra att vara pa sin vakt.
vart koper man en puck, nagon?

funderade pa vad jag ska sysselsatta mig med kommande dagar.
jag ar ledig fram tills mandag klockan 18.00 och helst vill jag gora nat roligt, lite laskigt men samtidigt harmoniskt.
om man skulle ta sig till skogen eller typ nan narliggande stad etc.
kopa ett talt, klamma in fotterna i barnens tranga gummistovlar och kanske vandra lite?
jag vill se berg och djupa dalar for nu borjar jag bli lite trott pa denna stad och allt hundbajs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar