torsdag 5 juni 2008

glimrande

hola! vilken bra dag! jag steg upp i ottan (05.15), jobbade 8 timmar, köpte ett par högtalare (50W?) och vaknar ur min powernap av att malin, allison och pernilla ringer! jag har inte sett dem på evigheter och blev så extremt glad av att höra deras skånska stämmor! att ölen är uppbunkrad, musiken på maxvolym och mina ben nyrakade (sist jag rakade dem var typ 89 eller nåt) gör dagen ännu bättre och nu ser jag fram emot att få skrida ner till badedammen med en kapsylöppnare och lite inglasad bira! införskaffade mig två nya bikinis igår och ifall jag är modig nog så bjuder jag mig själv på årets första dopp när ruset börjat sprida sig! woo!

sommar sommar sommar! jag älskar sommaren, jag älskar mina kompisar, jag älskar mitt jobb och jag älskar fan i mig hela livet idag! lassie ska dessutom fytta till stavanger i höst och ja vad mer kan man begära? det är glassigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar