lördag 28 juni 2008

att erkänna sina brister

ok, i have a confession!
satt och ögnade igenom tidigare inägg som postats, då mina ögon fastnar på inlägget om de "nakotikasiktade" brudarna i bolivia. det var själfallet 22 kg kokain och inte heroin dessa brudar försökte smuggla ut ur det sydamerikanska landet.
anledningen till mitt drastiska felskrivandet är norges naiva nyhetssystem. eller så är det jag som bara är dum. ne, det sista tror jag inte på. hela grejen gick in genom örat och ut genom fingrarna samtidigt som jag fick nys om nyheten. norges press skrev faktiskt heroin och inte kokain. om jag fått chansen att tänka efter hade jag nog hajjat men just då var jag förmodligen för skärrad eller nåt. (eh)

hur som helst. ena tjejen håller på att friges medan de andra två kommer spendera kommande 30 år bakom lås och galler. jag är inte avundssjuk. nu är det dags för mig att fortsätta småsmuttandet på mitt hundrakronorsvins. malin är som sagt här, vi bjuder upp til förfest i vår boning och hanne har åkt hela vägen med tåg (kolme timmar) för att kunna avnjuta denna sommarafton med mig och några av de bästa människorna jag känner. wixx eller vad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar