fredag 8 augusti 2008

nej men fy

okej, fan.
hade just skrivit varldens kanske langsta blogginlagg angaende min semester och allt som sker under den. jag ar i london, har upplevt rom och emmaboda, traffat massa haftiga manniskor och spenderat 50000 svenska kronor under dessa fem veckor jag varit fri.

new york sker igen i oktober och livet leker mer an det nagonsin gjort! jag ar totalt nojd med allt. jag kanner nagra av varldens basta manniskor och har faktiskt borjat acceptera ett liv som konstant singel. vill nog inte byta ut nagonting och jag kan till och med erkanna att jag ser fram emot att komma tillbaka till arbete och slit, allt for att fa spendera 50000 til i december. ojojoj.

ne ni, jag har precis givit er en full en. jag dricker ol i en tradgard of brick lane, ska snart till fabric och dansa in i gryningen. allt ar fint! livet ar fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar